Re: [MISC] Fwd: Onlinebetaling gennemfø rt > SSLUG.DK

On 18/09/2011, at 12.03, Martin Schlander wrote:

> Det lyder som en god ide. Men har du styr på de juridiske detaljer? Vil det
> ikke kræve at organisationen har en fysisk adresse og cvr-nummer og whatnot?

Det ved jeg ikke om det kræver, men jeg ønsker bare at påpege at i skal have styr på de juridiske detaljer før der opstår problemer.

> Eller prøver du på at tilbyde at DKUUG kunne overtage ejerskab af domænet?

Nej absolut ikke, vi har allerede for mange domæner, men jeg talte lidt mere generelt, for mon ikke at andre LUG'er har samme problem med at de ikke "ejer" domænet. Fx. så ser BLUG.dk ikke ud til at være registreret til foreningen bornholms linux user group, selvom det er deres hjemmeside.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]