Re: [MISC] Fwd: Onlinebetaling gennemført > SSLUG.DK

Jon Bendtsen wrote:

> Og hvad så når Bryan bliver træt af dem? Er det ikke bedre at overføre dem
> til en organisation frem for en enkelt person? Hvad sker der fx. med
> domænerne hvis denne enkelt person afgår ved døden?

Det lyder som en god ide. Men har du styr på de juridiske detaljer? Vil det
ikke kræve at organisationen har en fysisk adresse og cvr-nummer og whatnot?

Eller prøver du på at tilbyde at DKUUG kunne overtage ejerskab af domænet?
;-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]