Re: [MISC] Harddisk historie 1991-2011

Donald J Axel <sslug@sslug>, 2011-09-17 23:22 (+0200):

> Jeg er kommet i tanke om at vi havde en 650MB harddisk i et gammelt
> (men velfungerende HP3000 system i 1990) og jeg ved jo godt at man
> kunne lave større diske som solgtes i dyre domme, oftest med SCSI
> interface

Just den disken satt troligen på HP-IB, dock, hur konstigt det än kan
låta. Vi hade några 300 MB-diskar med HP-IB. Lika många liter som
megabytes, ungefär. Kylskåpsstorlek.

--
http://hack.org/mc/
Use plain text e-mail, please. HTML messages silently dropped.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]