Re: [MISC] Fwd: Onlinebetaling gennemfø rt > SSLUG.DK

On 18/09/2011, at 11.30, Peter Toft wrote:
> Lige til info så har jeg anmodet bestyrelsen om at få overført de
> domæner jeg har registeret for SSLUG til f.eks. Bryan.

Og hvad så når Bryan bliver træt af dem? Er det ikke bedre at overføre dem til en organisation frem for en enkelt person? Hvad sker der fx. med domænerne hvis denne enkelt person afgår ved døden?

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]