Kommercielt problem ønskes løst

Hej sslug.misc.

Jeg er privat praktiserende web designer. Dvs. jeg er ikke selvstændig erhversdrivende, man tager blot et honorar for at lave hjemmesider, hvilket selvfølgelig opgives til skat.dk. Det vil sige at jeg er en privat som opererer semi kommercielt. Således kan jeg ikke få professionel hjælp af konsulent firmaer til mit BASH software projekt, da de kun hjælper firmaer/kommercielle Derfor er jeg nødsaget til at bede om hjælp til mit projekt hos SSLUG.DK i sslug.teknik
Er dette tilladt indenfor jeres rammer som forening?

Med Venlig Hilsen
Thomas Rosendal Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]