DR1-TV framedrop på Shockwave plug-in 10.1.r82

Jeg har en 8 Mbit/sec downstream forbindelse

Mozilla Seamonkey m. Shockwave Flash 10.1 r82 har været OK med
DR-TV online, http://www.dr.dk/nu/live#/DR1 etc. men nu hakker det
(framdrop og belastningen er ikke specielt høj, runqueue 1.65 på en
2kernel AMD64.

Den hakkede ikke indtil DR begyndte at sende kanal DRHD også over
Internettet.

Det kan ikke være DR som sender "hakkede videoer" low framerate,
for på min anden maskine kan jeg samtidig se samme program uden at
"det hakker", (uden framedrop!) Lige nu er det en Firefox 6.0.2
og den bruger gecko mediaplayer.

Jeg vil sætte pris på alle kommentarer, men hav i tankerne at det
ikke er et performance problem af den normale slags, det har
fungeret perfekt og denne "10.1.r82 fungerer stadig overfint
med fx. YouTube video'er (og med DVD og med downloadede video'er).

--
Donald Axel <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]