Re: [MISC] Kommercielt problem ønskes løst

Takker for din response.
go' ide med sslug.job

Thomas :)

"Martin Schlander"  skrev i meddelelsen news:sslug@sslug

Thomas Rosendal Jensen wrote:
Jeg er privat praktiserende web designer. Dvs. jeg er ikke selvstændig
erhversdrivende, man tager blot et honorar for at lave hjemmesider,
hvilket selvfølgelig opgives til skat.dk.
Det vil sige at jeg er en privat som opererer semi kommercielt. Således
kan jeg ikke få professionel hjælp af konsulent firmaer til mit BASH
software projekt, da de kun hjælper firmaer/kommercielle
Derfor er jeg nødsaget til at bede om hjælp til mit projekt hos SSLUG.DK i
sslug.teknik
Er dette tilladt indenfor jeres rammer som forening?

Det er ikke helt klart for mig om du søger frivillig/gratis support eller om
du søger en til at løse opgaven for dig mod betaling.

Du har naturligvis lov til at spørge om begge dele. Om folk kan/vil hjælpe
er så op til dem.

Hvis du vil tilbyde betaling kan du overveje om ikke sslug-job er mere
passende end sslug-teknik.

Held og lykke.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]