Re: [MISC] Kommercielt problem ønskes løst

Thomas Rosendal Jensen wrote:
> Jeg er privat praktiserende web designer. Dvs. jeg er ikke selvstændig
> erhversdrivende, man tager blot et honorar for at lave hjemmesider,
> hvilket selvfølgelig opgives til skat.dk.
> Det vil sige at jeg er en privat som opererer semi kommercielt. Således
> kan jeg ikke få professionel hjælp af konsulent firmaer til mit BASH
> software projekt, da de kun hjælper firmaer/kommercielle
> Derfor er jeg nødsaget til at bede om hjælp til mit projekt hos SSLUG.DK i
> sslug.teknik
> Er dette tilladt indenfor jeres rammer som forening?

Det er ikke helt klart for mig om du søger frivillig/gratis support eller om
du søger en til at løse opgaven for dig mod betaling.

Du har naturligvis lov til at spørge om begge dele. Om folk kan/vil hjælpe
er så op til dem.

Hvis du vil tilbyde betaling kan du overveje om ikke sslug-job er mere
passende end sslug-teknik.

Held og lykke.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]