Re: [MOEDE] Næste SSLUG møde

Peter:

> Vi skal IMHO til at planlægge næste SSLUG møde nu - for
> så kan vi nå et til før sommerferien.
>
> Vi har sikkerhed som er et godt tema, der flød ud i
> sandet. Skal vi ikke satse på noget i starten af juni?

Lyder godt. Den første weekend i juni er dog en dårlig idé.

Jeg har overtalt Bjarne Wallin til at fortælle om løbende
arkivering af logfiler på andre maskiner (sys-logging).

Hvor skal vi holde det? Skåne eller Sjælland? Kan vi låne
Kårhuset i Lund den anden eller tredie lørdag i juni?

Jacob
--
"The current state of knowledge can be summarised thus:
 In the beginning, there was nothing, which exploded."