Re: [MOEDE] Næste SSLUG møde

> Peter:

Jo.

> Hvor skal vi holde det? Skåne eller Sjælland? Kan vi låne
> Kårhuset i Lund den anden eller tredie lørdag i juni?

Det burde jo være i Skåne. Der er i anden weekend af juni vi skal ud og gå på
broen, og selv om det kunne være sjovt at holde mødet midt på broen, så tror
jeg vi støder ind i en række praktiske problemer.

Weekenden efter kommer frygteligt tæt på min eksamen.

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!