Re: [MOEDE] Forslag til revision af hyggemøde 13/6

Peter Toft wrote:

> kunne lykkes den 13/6 - hvilket så betyder at vi kommer
> til at skyde webmin (men det kan f.eks. lægges sammen
> med sikkerheds-mødet).

Kan vi ikke nå begge dele?
(jo, jeg kunne forestille mig at det kunne trække ud)

Ellers er den opdateret:
http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200006130SSLUG

Hvad blev status med CCU Computer Crime Unit?
Kunne de ikke komme?
Nogen har sagt til mig at en ISP'er er ansvarlig for hvad der ligger på
hans server, selvom han ikke selv har lagt det der. Er det rigtigt?

--
best regards