Re: [MOEDE] Forslag til revision af hyggemøde13/6

in article sslug@sslug, Hans Schou at sslug@sslug wrote on
03/05/00 23:44:

> Kan vi ikke nå begge dele?
> (jo, jeg kunne forestille mig at det kunne trække ud)

Mht. til webmin foredraget er det OK hvis det bliver skudt lidt, jeg har
hundetravlt på arbejdet så det gør ikke mig noget, men hvis det skal flyttes
vil jeg foretrække det bliver til hen i efteråret engang. Alternativt kunne
vi også holde fast i det den 13/6. Det bliver ikke særligt langt 20 - 25
min. Jeg kendet ikke noget særligt til koden i det så det vil blive en
demonstration af hvordan man kan anvende det i hverdagen (eller rettere
hvordan jeg har brugt det)

Ulrik Mailand(webmin foredragsholder :))