RE: Brovandring den 10/11 juni (fwd)

--
Hanne Munkholm sslug@sslug

---------- Forwarded message ----------
Date: 08 May 00 15:06:03 +0200
From: Bro 2000 <sslug@sslug>
To: Hanne Munkholm <sslug@sslug>
Subject: RE: Brovandring den 10/11 juni

         Reply to:   RE: Brovandring den 10/11 juni
Til Hanne Munkholm
I kan sagtens mødes på midten, man kan komme 'på' fra begge lande.
I kan komme på hvilket som helst tidspunkt, også lørdag morgen. Alle bliver transporteret til Peberholm, så jeg vil foreslå at I aftaler at mødes der, for at gå i samlet flok derfra i tilfælde af at I ikke kommer med samme bus.
I vælge om I vil med bus fra Hovedbanen, Bellecentret eller Avedøre Holme. Dernæst skal I opgive hvilket tidspunkt i vil fra den pågældende plads.
Er I mere end 10 pers. kan I købe billet her hos os - så sparer I billetnet gebyret.
Ring hvis du skal bruge flere oplysninger.

Med venlig hilsen
Brosekretariatet