Re: [MOEDE] RE: Brovandring den 10/11 juni (fwd)

Hanne Munkholm wrote:

> [...]

Fint!
Så mødes vi på midten med SSLUG-banner.
To laptops kobles sermonielt/symbolsk sammen (der skal være Linux på dem
begge)
Udveksling af 'gaver' imellem Skåne og Sjælland.
Sjælland overrækker en øl, jeg ved ikke hvad Skåne overrækker (en elg?)

>jeg vil foreslå at I aftaler at mødes der, for at gå i samlet flok derfra i tilfælde af at I ikke kommer med samme bus.

Hmm, vi må nok sætte tidspunkt på. kl 10:00 ?

--
best regards