Re: [MOEDE] Oppustelige TuX.

On 13 May 2000, Peter Makholm wrote:

> Hvem har den, og er det muligt at låne den til det?

Jeg er bange for at pto har den, og han er i Japan. Jeg
er ikke 100% på at han har den. Hans Schou fik
sslug-banneret mm, men jeg tror ikke han fik Tux'en.

Alternativt har Jacob Sparre en mindre oppustelig
Corel-Tux i størrelse 1/1 meter ca. Måske kan du få lov
at låne den. Du så den vel til hyggemødet i tirsdags?

Min store-Tux må du også gerne låne, men nogen skal
hente og bringe ham, og jeg skal være hjemme på det
tidspunkt, så det er ikke sikkert det er så nemt at
arrangere.

 --
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

Only wimps use tape backup: _real_ men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it;)