Re: [MOEDE] Bro-foto online

Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

>Doven som jeg er, så bliver der automatisk taget billeder af
>os når vi indvier broen.
>http://www.sslug.dk/moede/hygge/2000-06-10/bro/
>
>Jeg tænkte på om vi kunne putte helium i ballon-Tux,
>så vi kan hæve ham op så han kommer med på billederne?
>(hvor får man helium fra?)

Jeg tror ikke at den Tux er stor nok til at komme på billederne.

Så der har vi endnu et projekt. Tux-ballon i 10 meters højde.

> SSLUG-banner kan vi hænge ud over rælingen, så den kan ses.

Det er heller ikke stort nok - vi skal tænke i Greenpeace dimensioner.

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45
Nøddelunden 110           Linux-rådgivning,        Email:   sslug@sslug