Politi + sikkerhedsmøde

Hej sslug-moede.

Jeg har med Rigspolitiet fået en aftale med at ringe
til Hans-Erik Schneekloth tlf: 3314 8888 lokal: 5307,
for at gøre opmærksom på, at SSLUG har fastsat tid og
sted for sikkerhedsmødet i begyndelsen af næste måned.

Den eneste kontakt jeg har haft med dem er bekræftelsen
på at de havde mødtaget den mail, jeg sendte til dem
Wed, 05 Apr 2000 19:13:48 +0200. Denne bekræftelse har
I sikkert set.

Hvis nogen af jer andre mere erfarne medlemmer har lyst
til at ringe til ham, er I velkomne til det; men jeg
vil gerne gøre det, da jeg har talt med ham før.

Hvis der allerede er lavet en aftale med dem, er der
jo ingen grund til, at jeg ringer til ham.

--
mvh: Johnny Dann Jørgensen  | sslug@sslug