Re: [MOEDE] Politi + sikkerhedsmøde

Johnny Dann Jørgensen wrote:

> Jeg har med Rigspolitiet fået en aftale med at ringe

Flot!

> til Hans-Erik Schneekloth tlf: 3314 8888 lokal: 5307,
> for at gøre opmærksom på, at SSLUG har fastsat tid og
> sted for sikkerhedsmødet i begyndelsen af næste måned.

Hvis han kan lokkes til at komme til Lund d. 3/6 er det
det rigtigt godt.
Kan/vil han ikke det, finder vi på noget andet.

Kan politiet arrangere et lokale, er det også fint.
Vi skal nok sørge for at der kommer nogen.
Ellers finder vi et lokale.

Mht. til dato, kan det passe ind d. 3/6, ellers
en måned ud i fremtiden.

Hvad skal han bruge af AV-udstyr?

> Hvis nogen af jer andre mere erfarne medlemmer har lyst
> til at ringe til ham, er I velkomne til det; men jeg
> vil gerne gøre det, da jeg har talt med ham før.

Helt fint du gør det.

--
best regards