Re: [MOEDE] Politi + sikkerhedsmøde

Hans Schou wrote:

> Hvis han kan lokkes til at komme til Lund d. 3/6 er det
> det rigtigt godt.
> Kan/vil han ikke det, finder vi på noget andet.
>
> Kan politiet arrangere et lokale, er det også fint.
> Vi skal nok sørge for at der kommer nogen.
> Ellers finder vi et lokale.

Det taler jeg med ham om i morgen.

> Mht. til dato, kan det passe ind d. 3/6, ellers
> en måned ud i fremtiden.

Jeg skal gøre, hvad jeg kan for at overbevise ham
om, at det er et meget seriøst arrangement d. 3/6.
Bliv nu ikke alt for skuffet, hvis det ikke lykkedes
i første omgang.

> Hvad skal han bruge af AV-udstyr?

Det spørger jeg ham også om i morgen.

> Helt fint du gør det.

Det gør jeg så i morgen efter kl: 8:00, hvor han er mødt
på sit arbejde hos NEC.

--
mvh: Johnny Dann Jørgensen  |  sslug@sslug