Re: [MOEDE] Oppustelige TuX.

> Jeg har den lille Corel Tux (og min egen Tux). Jeg kan da
> godt komme over forbi DIKU med den (dem) i morgen.

Som Hanne har skrevet så har jeg lant hendes store-tux. Planen er bare
at markere at vi ikke er et MS-fanatisk sted, ikke at lave nogen
større happaning eller provokation. Det ved jeg slet ikke nok om wince
og PDAere til at ville sette mit navn på.

Så jeg tror at store-Tux er nok.

--
Peter er ikke sur, han er sær -- og han er ikke DIKUs sureste koder,
men måske nok DIKUs særeste ;)