Re: install fest ..........

Ib:

> Jeg kunne godt mig at vide hvornår I afholder næste
> install fest.

Jeg regner med at det næste større arrangement bliver i
august eller september, men...

> Vi er en lille gruppe der har vores egen webserver, men
> har nogle problemer med at få NT til at være stabil nok,
> så vi er igang med at finde alternativer. Vi har meget
> lidt erfaring (læs intet) så vi har brug for at få noget
> grundlæggende Linux erfaring.

I kan sikkert godt lokke nogen til at give en hånd med til
en installation ved et af de næste hyggemøder. I bør bare
advare om hvilket isenkram i dukker op med.

God fornøjelse,

Jacob
--
"Then, after a second or so, nothing continued to happen."