Re: [MOEDE] Politi + sikkerhedsmøde

I wrote:

> Jeg skal gøre, hvad jeg kan for at overbevise ham
> om, at det er et meget seriøst arrangement d. 3/6.
> Bliv nu ikke alt for skuffet, hvis det ikke lykkedes
> i første omgang.

Jeg har haft en 20 min. lang telefonsamtale med
Hans-Erik Schneekloth tlf: 3314 8888 lokal: 5307
fra Nationalt Efterforskning Center [NEC].

Lad mig skuffe jer med det samme. NEC har i denne tid
alt for travlt til at deltage i arrangementer som SSLUG's.
Der vil gå op til et halvt år før, de er færdige med at
bygge deres nye enhed op. Til den tid kan der så skabes
en kontakt, hvis det stadig er aktuelt.

Noget af det positive i NEC's omstrukturering er, at de
indfører OS Linux på deres computere. Det må der dog ikke
reklameres med på www.sslug.dk, selv om han omtaler siden
som yderst interessant.
Den email som jeg fik lov til at sende til dem er: "sendt
videre op i systemet", som Schneekloth udtrykte det.
Deres interesse er meget stor, men de har altså bare ikke
tid lige nu.

Desværre...
--
mvh: Johnny Dann Jørgensen  |  sslug@sslug