Re: [MOEDE] Politi + sikkerhedsmøde

Johnny:

> Lad mig skuffe jer med det samme. NEC har i denne tid
> alt for travlt til at deltage i arrangementer som SSLUG's.

Så må vi høre om deres svenske kolleger vil komme. Er der
nogen (der taler sproget), der kan tage kontakt til det
svenske politi, og høre om de har en kompetent mand (m/k),
der kan komme til Lund og fortælle os hvad vi som
systemansvarlige kan gøre for at hjælpe dem med at fange
crackere?

> Der vil gå op til et halvt år før, de er færdige med at
> bygge deres nye enhed op. Til den tid kan der så skabes
> en kontakt, hvis det stadig er aktuelt.

<brok>
Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg synes at det er dybt
pinligt at man foretager omstruktureringer indenfor
politiet, der betyder at der er nogle typer kriminalitet de
ikke kan gøre noget ved i så lang tid.
</brok>

Jacob
--
"Then, after a second or so, nothing continued to happen."