Re: [MOEDE] Brovandring - sikkerhedsforanstaltninger

On Fri, 19 May 2000, Hans Schou wrote:

> Hvor mange laptops skal vi have med? To må næsten kunne gøre det.
> Ellers kan jeg medbring en lille 5-port hub med batteri, men det
> bliver en del at slæbe på.

Jeg tager min med. Den er stadigvæk ny og spændende nok
til at jeg gider slæbe rundt på den :)

Jeg synes folk skal tage med hvis de gider. Men vi skal
nok kun bruge 2 til nettet.

I virkeligheden har vil vel ikke brug for en hub, men
bare for et stykke coax. Altså, det er det symbolske i
at lave netværk, ikke at det skal være et super-smart
netværk.

Der kræver selvfølgelig at man har en dims til at lave
coax-udgang på labtoppen, men mon ikke vi kan skaffe 2
af dem...

BTW, Imens vi taler om sikkerhedsforanstalitning. Bør
vi anmelde at vi kommer med en trækvogn med
store-Tux? Der står at trækvogne er tilladt. Men de er
nok beregnet til børn...

 -- Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/
 -Linux user       _\_v        sslug@sslug