Re: [MOEDE] Brovandring - sikkerhedsforanstaltninger

>Jeg tager min med. Den er stadigvæk ny og spændende nok
>til at jeg gider slæbe rundt på den :)
>
>Jeg synes folk skal tage med hvis de gider. Men vi skal
>nok kun bruge 2 til nettet.
>
>I virkeligheden har vil vel ikke brug for en hub, men
>bare for et stykke coax. Altså, det er det symbolske i
>at lave netværk, ikke at det skal være et super-smart
>netværk.
>
>Der kræver selvfølgelig at man har en dims til at lave
>coax-udgang på labtoppen, men mon ikke vi kan skaffe 2
>af dem...

Jag tycker att vi skall ta med en Hub om det finns en sådan! Ett nätverk
med två datorer skulle lika gärna vara via serie-porten och kan knappt
kalls för ett nätverk. Skall man göra detta så kan man lika bra göra det
ordentligt..

/Patrik

Patrik Bengtsson
Systemutveckling / Projektering