Re: [MOEDE] Brovandring - sikkerhedsforanstaltninger

Hanne Munkholm wrote:

> Jeg tager min med. Den er stadigvæk ny og spændende nok
> til at jeg gider slæbe rundt på den :)
>
> Jeg synes folk skal tage med hvis de gider. Men vi skal
> nok kun bruge 2 til nettet.
>
> I virkeligheden har vil vel ikke brug for en hub, men
> bare for et stykke coax. Altså, det er det symbolske i
> at lave netværk, ikke at det skal være et super-smart
> netværk.
>
> Der kræver selvfølgelig at man har en dims til at lave
> coax-udgang på labtoppen, men mon ikke vi kan skaffe 2
> af dem...

Testa det innan ni kör! Många drivrutiner för PCMCIA nätverkskort till
Linux stödjer bara Twisted Pair-utgången, inte COAX-utgången!

Och glöm inte att hela symbolismen är förstörd om ni bygger en brandvägg
mellan den danska och den svenska sidan :-)))

Kalle

--
Kalle Dalheimer     Contract programming for Unix
sslug@sslug  Technical writing

Lukashenko and the Pope - the last remaining dictators in Europe.