Re: [MOEDE] Brovandring - sikkerhedsforanstaltninger

Fra: Matthias Kalle Dalheimer <sslug@sslug>

>Testa det innan ni kör! Många drivrutiner för PCMCIA nätverkskort till
>Linux stödjer bara Twisted Pair-utgången, inte COAX-utgången!

Jeg går helt klar ind for et netværk med flere maskiner end 2, så jeg
vil gerne være med til at trække vognen med batteriet.

Jeg tager også min Biblo med (og har fundet ud af, at jeg godt kan).

>Och glöm inte att hela symbolismen är förstörd om ni bygger en brandvägg
>mellan den danska och den svenska sidan :-)))

Det skal vi nok lade være med ;v))

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45