Re: [MOEDE] Sikkerhedsmøde d. 3 juni

On Sun, 21 May 2000, Ole Tange wrote:

> Det kan jeg nok sætte mig ind i, men er der ikke noget med, at vi fra
> kerne 2.4 skal til at bruge IP-filter istedet?
> (? min)

Netfilter/iptables.

Jo men et foredrag i brugen af ipchains ville nu også
gøre folk ganske godt forberedt på at forstå iptables.

Jeg synes ikke vi har brug for et foredrag om iptables
endnu, før 2.4 overhovedet er på banen, med mindre
nogen ligefrem gerne vil - ipchains er stadig relevant.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

Let us build a nightmare-nation