Re: [MOEDE] Pizza før møde i aften?

Kenneth Geisshirt <sslug@sslug> writes:

> [...]

Til information:
http://www.dkuug.dk/perl-bin/dynamic/show.nyheder.pl?configId=3&dataId=124&mode=single

   DKUUG/SSLUG har hermed fornøjelsen at indbyde dig til at møde skaberen
     af programmeringssproget PHP, Rasmus Lerdorf. Mødet er gratis for
                                 medlemmer.
            Tilmelding senest mandag den 22. maj om formiddagen.
         Mød skaberen af programmeringssproget PHP, Rasmus Lerdorf
                Mandag den 22. maj, kl. 19.00 til kl. 22.00

> Det kan skyldes at det er et DKUUG-arrangement. DKUUG bruger - endnu -
> ikke ADiCT, så SSLUG kan ikke automatisk generere en kalender, som
> indeholder DKUUG's arrangementer.

Hmmm, jeg er sikker på at jeg har set det på kalenderen opført to
gange både som sslug og dkuug.

--
Peter er ikke sur, han er sær -- og han er ikke DIKUs sureste koder,
men måske nok DIKUs særeste ;)