Re: [MOEDE] Pizza før møde i aften?

On Mon, 22 May 2000, Kenneth Geisshirt wrote:

> Det kan skyldes at det er et DKUUG-arrangement. DKUUG bruger - endnu -
> ikke ADiCT, så SSLUG kan ikke automatisk generere en kalender, som
> indeholder DKUUG's arrangementer.

Det har stået i kalenderen i weekenden og jeg tror også
det stod der i morges. Jeg ved ikke hvorfor det er væk

Ang pizza:
Jeg kommer på vagabondos, og det kan I andre jo også
bare gøre, men jeg tror ikke det er noget vi officielt
har aftalt i forbindelse med dette fælles SSLUG/DKUUG
arrangement.

--
Hanne Munkholm sslug@sslug