Re: [MOEDE] Møde den 3/6 - hvad kan vi nå????

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Vi skal have SSLUG-møde den 3/6 om sikkerhed i Lund.

> - Brug af Secure Shell

Jeg kan godt holde et hvem, hvad og hvorfor-foredrag om ssh. Så kan vi
spare Ole til noget andet. Jeg har ikke lige nogen ide om hvor lang
tid jeg kan bruge på det. Jeg sætter mig lige i tænkekrogen.

--
Peter er ikke sur, han er sær -- og han er ikke DIKUs sureste koder,
men måske nok DIKUs særeste ;)