Talare

Jag kan kanske hålla ett kort inlägg om IDS. Men jag har bara testat NFR
så jag vet inte om det är intressant? Här är annars mitt förslag till
upplägg för dagen:

10.30 Inledning med Jan Evers om Datorjuridik, EU och Brott
11.30 Peter Makholm om SSH
12.00 Lunch/Frokost
13.00 Martin Wahlen om diskussion om IDS och mina erfarenheter med NFR.
13.30 ???

Martin