Forslag til foredrag.

Vi er vist ved at løbe tør for planlægning. Elelr også ser jeg bare de
forkerte steder. Her er så mit ydmyg bidrag til også at få nogle
spændende samfundsrevsende foredrag næste halvår:

Title: Bag om linuxdistributionerne: Pakkeformater.

Beskrivelse:
Jeg vil prøve at besvare spørgsmålet: "Hvorfor pakkeformater og hvad
består de af?" En del af foredraget vil primært være set fra
udviklersiden og interessere sig for spec-filer vs. .../debian-kataloget.

Tid: 45 minutter alt inklusivt.

(Måske skal jeg også trække grænsen mellem pakkeformater og policy og
dermed svare på forfor det ikke vil betyde en rygende fis hvis debian
pludselig begyndte at bruge RPM)

--
Peter er ikke sur, han er sær -- og han er ikke DIKUs sureste koder,
men måske nok DIKUs særeste ;)