Re: [MOEDE] Forslag til foredrag.

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Hvis de skal sammenligne de to, håber jeg du også vil sammenligne dem set
> fra brugersiden. Ellers bliver det da vist for ensidigt....

Præciser brugerside.

Hvis jeg sidder som softwareudvikler og skal lave en spec-fil eller et
debian-katalog er jeg så bruger?

Jeg vil ikke komme ind på at installere pakker med henholdsvis rpm
eller dpkg. det vil blive en opvisning i at håndterer flag. Egentligt
havde jeg skrevet at forudsætningen var at man kendte til _programmer_
som dpkg eller rpm.

--
Peter er ikke sur, han er sær -- og han er ikke DIKUs sureste koder,
men måske nok DIKUs særeste ;)