Re: [MOEDE] Forslag til foredrag.

On 24 May 2000, Peter Makholm wrote:

> Præciser brugerside.
>
> Hvis jeg sidder som softwareudvikler og skal lave en spec-fil eller et
                              ^^^^^^^^
> debian-katalog er jeg så bruger?

Du behøver altså ikke være så pedantisk - jeg er sikker på at du forstår
hvad jeg mener.

Jeg mente f.eks. en sammenligning af hvilke features de
understøtter. F.eks. vil jeg stadig gerne vide hvorfor folk synes at RPM's
md5 checksumme af filer er "ligegyldigt".... :-)

Indeholder nogen af dem versionering af filer, f.eks. at man kan lave
automatisk rollback til tidligere versioner?

Mads

Estimates of online gamers in the United States alone run as high as 15 to
20 million people.
                                      - Jon Katz, Slashdot, on youth culture.