Re: [MOEDE] Forslag til foredrag.

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Du behøver altså ikke være så pedantisk - jeg er sikker på at du forstår
> hvad jeg mener.

Nej, jeg forstod faktisk ikke præcist hvad du mente. Der er to ting,
kategorien: "Jeg har fundet en pakke på nettet, hvad kan jeg gøre med
den" og "Jeg vil gerne pakke dette program sammen", men begge
kategorierne er brugerting. Jeg vil, i det annoncerede foredrag,
primært beskæftige mig med det sidste.

For at give en fair behandling af det første skal man også se på
frontends og nærmere på pakkehåndteringsprogrammerne rpm og dpkg. Det
har jeg ikke i planerne på nuvernde tidspunkt. Mit foredrag er
planlagt til at stopper i det øjeblik vi står med en pakke.

--
Peter er ikke sur, han er sær -- og han er ikke DIKUs sureste koder,
men måske nok DIKUs særeste ;)