Mangel på bidrag til møder

Fra: Peter Toft <sslug@sslug>

> En lille opsang - vi har nu fundet en stribe talere som
> vil være med til den 3. Men det har kun været pga. folk
> som Jacob Sparre, Hanne og Martin at vi har kunnet
> det medlemsmøde. Det er for tyndt at oplægget til møde
> kommer fra sikkerhedslisten, men der ikke er vilje til
> at bidrage eller forme mødet.

Nu har jeg 100% ikke anbefalet noget til ovennævnte dato,
da jeg ikke selv kan være tilstede.

> Vi holder mange møder, og det er nødvendigt at der er
> flere som bidrager - ellers skal vi ned i tempo IMHO.

Vi har 11 foredrag klar med foredragsholdere og ønsker
om yderligere 9 emner, hvor der dog mangler en taler.

Jeg er i gang med at indhente oplysninger til et ikke teknisk
foredrag med arbejdstitlen: "Anektdoter, myter og signaturer".

Et foredrag om Open Source samfundets kultur belyst gennem
forskellige historiske fakta og deres måske mindre seriøse
reaktioner fra Open Source samfundets individer:
Userfriendly, Signaturer, Halloween-dokumenter, Linux-myter,
Mindcraft og gratis øl.

Jeg påregner at foredraget er på plads til efter sommerferien.

Ellers er jeg altid god for et foredrag om Linux/Open Source
generelt eller Linux på kontorpc'en.

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45