Re: [MOEDE] Re: [SIKKERHED] Møde den 3/6 - ???

On Sat, 27 May 2000, Peter Toft wrote:

> En lille opsang - vi har nu fundet en stribe talere som
> vil være med til den 3. Men det har kun været pga. folk
> som Jacob Sparre, Hanne og Martin at vi har kunnet
> det medlemsmøde. Det er for tyndt at oplægget til møde
> kommer fra sikkerhedslisten, men der ikke er vilje til
> at bidrage eller forme mødet.

Uenig og enig.

Uenig angående sikkerhedslistens ansvar for vores 3/6
møde. På sikkerhedslisten diskuterede man på et
tidspunkt om på sysadmin niveau at udveksle erfaringer.
Det var der nogle der gerne ville. Og jeg håber, de gør
det på et tidspunkt. En eller anden fandt så på, at der
skulle være sslug-møde om sikkerhed den 3/6 - det er da
ikke sikkerhedslistefolkenes skyld. De er da ikke
forpligtede til at stille op til et møde, vi andre har
bestemt skal være der. Jeg synes, man blander 2 ting
sammen her.

> Vi holder mange møder, og det er nødvendigt at der er
> flere som bidrager - ellers skal vi ned i tempo IMHO.

Jeg er enig i, at der skal være flere der involverer
sig aktivt hvis vi skal blive ved med at have så mange
møder.

Jeg synes imidlertid ikke at folk skal presses til
noget de ikke gider - jeg synes snarere at vi skal
sætte antallet af møder ned igen så.

--
Hanne Munkholm sslug@sslug