Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til møder

Hejsa,

Jeg har løbet igennem foredragslisten, og jeg har tre foreslag til
foredrag:

* GNOME
* Oversættelse til dansk/svensk
* Parallelprogrammering

Til de første to vil jeg foreslå Kenneth Christiansen
<sslug@sslug> som foredragholder, hvis han vil. Ved LinuxForum 2000
talte Kenneth MEGET længe og MEGET engageret om GNOME ved en BoF i
"kontoret". Han har også medvirket til oversættelse af GNOME til dansk.

Det tredje forslag kan jeg delvist tale om, dvs. jeg kan især tale om PVM.

Endvidere bemærker jeg at der mangler en foredragsholder til bootloadere.
Eftersom jeg har brugt LILO i mange år og nu er ved at gå over til GRUB,
kan jeg måske sige et par ord om sagen.

Kneth

Kenneth Geisshirt, Ph.D.                 sslug@sslug
Grøndals Parkvej 2A, 3.     http://www.sslug.dk/~kneth/
DK-2720 Vanløse                           +45 3887 7838