Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til møder

Kenneth Geisshirt <sslug@sslug> writes:

> * Parallelprogrammering

Kunne du ikke inden mødet hurtigt give et kort indblik i hvad du vil
snakke om, bare så man lige kan få læst lidt op på lektien. Jeg tror
lige jeg kan komme i tanke om 2-3 forskellige indgange til
parallelprogrammering.

Vi skal måske snart til at oprette en LANG-SIG (ikke en lang .sig men
en sig om lang(uages))

Selvom jeg måske mere er til det lidt teoretiske med programanalyse og
en lille smule automatisk hukommelsesstyring, så kunne det også
sagtens passe ind der. Ellers må jeg jo nøjes med at prædike om
applikative sprogs glæder. (Nej, jeg tror jeg holder mig i skindet)

> Endvidere bemærker jeg at der mangler en foredragsholder til bootloadere.
> Eftersom jeg har brugt LILO i mange år og nu er ved at gå over til GRUB,
> kan jeg måske sige et par ord om sagen.

Det ville være rart. Jeg har længe savnet tid til at overveje om GRUB
nu virkelig var så godt som folk påstod. At overvære et foredrag vil
være en glimrende måde at tage mig tid til det.

--
Peter er ikke sur, han er sær -- og han er ikke DIKUs sureste koder,
men måske nok DIKUs særeste ;)