Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til mød er

Kenneth Geisshirt skrev:

> Jeg har løbet igennem foredragslisten, og jeg har tre foreslag til
> foredrag:
>
> * GNOME
> * Oversættelse til dansk/svensk
> * Parallelprogrammering

Jeg har sat dem på listen.

> Til de første to vil jeg foreslå Kenneth Christiansen
> <sslug@sslug> som foredragholder, hvis han vil.

Jeg har sat Kenneth på til GNOME og oversættelse. Jeg håber
at det er i orden.

> Det tredje forslag kan jeg delvist tale om, dvs. jeg kan
> især tale om PVM.

Fint. Jeg kan eventuelt snakke lidt om GLADE, hvis jeg får
tid til at læse op på det (jeg har ikke rørt det i over et
år).

> Endvidere bemærker jeg at der mangler en foredragsholder
> til bootloadere.  Eftersom jeg har brugt LILO i mange år
> og nu er ved at gå over til GRUB, kan jeg måske sige et
> par ord om sagen.

Du er på.

Det vi mangler lige nu er vist frivillige til at tage sig af
det praktiske omkring de enkelte møder. - Sig til, hvis I
har mod på at tage ansvaret for et møde i den kommende tid.

Jacob
--
"simply because no one had discovered a cure for the universe as a
 whole - or rather the only one that did exist had been abolished"