Forslag: "Angreb på internettet" (Was: Mangel på bidrag til møder)

Hanne:

> Jeg står med et tilbud om et aktuelt foredrag, og har
> foreslået det på sikkerhedslisten. Og de vil gerne have
> det, så jeg foreslår at vi sætter det på vores NBI
> hyggemøde enten i juli eller august:

Begge møder er stadig ledige, så sig bare hvad der passer
bedst, så sætter jeg det på programmet.

> Angreb på internettet: Portscan, stealth scan, rootkit,
> virus, firewalls. Hvad er det der sker ? Hvordan kan
> det stoppes ? Hvem kan stoppe det ? Hvem burde stoppe
> det ?
>
> sslug@sslug taler ud.

Fint.

> Jeg vil godt stå for arrangementet.

Rigtig fint.

Jacob
--
"I am an old man now, and when I die and go to Heaven there are two matters
 on which I hope enlightenment. One is quantum electro-dynamics and the