Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til møder

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> Er initialerne "phk" nok? He, he. Men han tager nok et

Århnej, ikke den onde mand. Han kan da ikke lide pingviner, så hvorfor
skulle vi kunne lide ham. (ref "kamp.*tux" -> I feel lucky i en
passende søgemaskine)

Jeg keder mig, det kunne være jeg midlertidsigt skulle melde mig ud,
ellers kommer jeg bare til skade i sslug.misc i løbet af dagen.

--
Peter er ikke sur, han er sær -- og han er ikke DIKUs sureste koder,
men måske nok DIKUs særeste ;)