Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til møder

On 29 May 2000, Peter Makholm wrote:

> Kunne du ikke inden mødet hurtigt give et kort indblik i hvad du vil
> snakke om, bare så man lige kan få læst lidt op på lektien. Jeg tror
> lige jeg kan komme i tanke om 2-3 forskellige indgange til
> parallelprogrammering.

Tja, jeg vil nok tage udgangspunkt i et program skrevet i Fortran-77 til
simulering af væsker på molekylært niveau. Derfra vil jeg forklare hvordan
jeg parallelliserede programmet vha. PVM. Foredraget vil også forklare
hvordan man får PVM til at virke på en Linux-klynge og evt. og de
værktøjer, som man kan bruge til udvikling af PVM-programmer. Alt i alt:
et praktisk foredrag om PVM (al den teoretiske datalogi forstår jeg mig
ikke på ;-).

KH Kneth