Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til møder

> Det er sg* ikke talere vi mangler. Til mødet den 3. var
> det heller ikke talere, men en der gad være ansvarlig
> for at skaffe talere, der reelt manglede. Og så var
> det Jacob, Martin og jeg der gik i aktion. Især Jacob
> og Martin, jeg brokkede mig bare og gjorde opmærksom
> på, hvad der var galt... Men vi mangler flere folk at
> trække på, når der er så mange møder.
>
> Hvem stiller op hvergang, om man gider eller ej, for at
> sørge for at alting klapper? Hvem tager ansvaret, når
> det kommer til stykket?
>
> Det er dem, vi gerne ville have et par flere af.

> [...]

Ovenstående kunne godt holde til at blive gentaget.

Jeg er desværre ikke i stand til at melde mig generelt, men hvad med at
finde ud af en form for runde system? Der skal selvfølgelig stadig være
nogen der administrerer det, men så kunne de i det mindste slippe for at
administrere selve møderne.

Mads

Unix is user-friendly; it's just a little particular about which users it is
friendly to.