Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til møder

On 29 May 2000, Peter Makholm wrote:

> Århnej, ikke den onde mand. Han kan da ikke lide pingviner, så hvorfor
> skulle vi kunne lide ham. (ref "kamp.*tux" -> I feel lucky i en
> passende søgemaskine)

Nu er det jo mig der har pingvinen, og dermed mig der
løber risikoen. *G* Men som du ved, kan Tux godt
forsvare sig selv, he he.

For at være alvorlig: Folk der roder med sikkerhed og
selv står med ansvaret for et system vil gerne have
mulighed for at høre om andres erfaringer. Det er en
chance for dem. Du kan jo bare lade være med at komme.

--
Hanne Munkholm sslug@sslug