Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til mød er (fwd)

Kenneth Christiansen skrev:

> Fint med mig!

Godt.

> Glade er forresten ret fed :) Men Jacob, prøv at kigge på
> de C++ bindinger der er under udvikling, kaldet inti...de
> ser ret lovende ud :)

Jeg tror du er kommet til at blande GLADE sammen med GLADE
(nu håber jeg ikke at det er _mig_ der roder ;-). Jeg havde
egentlig tænkt mig at snakke om distribueret programmering.
GLADE er et værktøj til GNU Ada, der tager sig af at
distribuere et program på flere maskiner.

> Jeg tænkte også på lidt simpelt grundlæggende gtk+
> programmering, og måske senere lidt applet programmering
> med gnome eller sådan noget.

[...]

> vel, jeg vil faktisk gerne splitte gnome op til to dele,
> en gang om skrivebordsmiljøet og en gang om
> udviklingsplatformen (bla. om de forskellige
> funktionsbiblioteker, arkitekturer, såsom, hva' er imlib,
> hva er gdk_pixbuf, osv.)

OK. Jeg har sat dig på foredragslisten med to
GNOME-foredrag.

God fornøjelse,

Jacob
--
Growing older is compulsory. Growing up isn't.