Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til møder

Fra: Hanne Munkholm <sslug@sslug>
> Jeg tror ikke, han mente dig - du har da ikke været med
> til at foreslå det møde, har du? Jeg husker ikke at
> have set dig bidrage til den debat.

Nej - det har jeg ikke.

> Claus du svarer på noget helt andet.

Jeg kan godt se, at det er noget helt andet Peter hentyder til.

> Var det ikke dig, Claus, der ville have været
> mødearrangør af NBI møderne?

Jo - på daværende tidspunkt kunne jeg godt torsdag aften,
men min forlovede er blevet tvunget til at skifte øveaften til
torsdag, hvorfor jeg ikke kan være med der.

> Hvem tror du, det er kommet til at hænge på i praksis?

Alle I andre.

> Hvem stiller op hvergang, om man gider eller ej, for at
> sørge for at alting klapper? Hvem tager ansvaret, når
> det kommer til stykket?

Peter og dig (samt ofte Kristian, Mads, Hans og Ole)

> Det er dem, vi gerne ville have et par flere af.

Jeg vil også gerne, men kan ikke torsdage aftner.

> Eller: Halvt så mange møder. Vi er ved at være trætte.
Jeg forstår jer så udmærket. Det kunne være rart, at I ikke
skulle være ankermænd på begge hyggeaftner.

Med beklagelige hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45
Nøddelunden 110           Linux-rådgivning,        Email:   sslug@sslug