Re: [MOEDE] Mangel på bidrag til mød er

Mads:

> Ovenstående kunne godt holde til at blive gentaget.
>
> Jeg er desværre ikke i stand til at melde mig generelt, men hvad med at
> finde ud af en form for runde system? Der skal selvfølgelig stadig være
> nogen der administrerer det, men så kunne de i det mindste slippe for at
> administrere selve møderne.

Hvad med at vi foreløbig blot siger at man kan melde sig
frivilligt, hvis man godt vil tage ansvaret for at køre et
møde? Jeg er begyndt at skrive hvem der står for hvilke
møder i kalenderen, så det vil bare blive ført til protokols
der.

Hvis folk påtager sig at stå for et møde kan de passende
begynde med at læse http://www.sslug.dk/moede/tjekliste

Har du lyst til at tage dig af et af de kommende møder?

Jacob
--
Warning: Dates in calendars are closer than they appear.