Re: SSLUG medlemsmøde 3. juni 2000 i Kårhuset i Lund

Henrik:

> Hvad med når vi skal hjem igen?

Det vides aldrig med sikkerhed hvornår et SSLUG-møde
slutter. Jeg regner med at vi muligvis allerede kan nå en
flyvebåd til København klokken seks, men jeg er langt fra
sikker på det.

> Hvilken Pil/flyvebåd skal man bestille billet til?
> Alternativt, hvor finder man en køreplan for de svenske
> tog, så man kan finde ud af hvornår man kan være i Malmø?

Se http://www.skanetrafiken.skane.se (og husk at slå
JavaScript til).

> DF?

Den lokale dataforening.

Jacob
--
"Sleep is just a cheap substitute for coffee"